Új boka project No.2 – a műtét

mutet

Nagyon izgultam, de maximálisan megbíztam a dokiban! Előre mindent pontosan elmondott, lerajzolt. Volt egy mondata, aminél megnyugtatóbbat nem is mondhatott volna nekem: A legjobb, amit a felépülés alatt a bokájával tehet, a biciklizés 🙂
A zirci kórház hihetetlenül működik. Az ápolónők kedvesek, nyugalom vesz körül. Egyetlen pillanatig sem volt olyan érzésem, hogy csak egy darab hús vagyok a futószalagon. Mindenki figyelt rám, emberként kezelt; elmondta mi történik, miért. Együttérzőn segített és profin tette a dolgát.
Több, mint egy órát voltam a műtőben. Az utána következő néhány órás bódulatban még az elviselhetőség határát súrolta a fájdalom. Átértékelődtek a dolgok. Minden lelassult. Örömet okozott egy korty víz. Hihetetlenül finom volt egy csokis keksz. És végre felállhattam. Persze a műtött lábamra nem állhatok rá még egy hétig, de járókerettel elszáguldottam a mosdóig és vissza. Teljes kimerültség és most már jöhet a fájdalomcsillapító! Ezután alaposan meggondoltam minden mozdulatot. Csordás doktor másnap saját kezűleg kötötte át a sebeket, ellátott mindenkit jó tanáccsal.
Újra otthon egy másik dimenzióban. Élvezem az olvasást! Hogy ne sorvadjanak az izmok a doktor úr mozgást, súlyzózást javasolt. Egy kilós sóval edzek. Nagyon sokat segít!
Messze kerültem a valóságtól, de már tekernék vissza!

Leave a Reply

